Tillbaka till startsidan?

5 appar jag använder dagligen..




Facebook: Man är ju alltid in där och kollar. Är väldigt svårt att hålla sig borta från denna app då allt går så snabbt och smidigt.

Bloglovin': Denna app är verkligen ett måste. Jag tror seriöst inte att jag kan klara mig en dag utan att kolla denna app. Alla bloggar jag vill följa finns ju med där.

Blogg.se: Självklart använder jag ju mig även av blogg.se's egna app dagligen. Är alltid in och kollar om jag har fått nå kommentarer och dylikt. Sen är det jäkligt smidigt att kunna blogga från mobilen då man är på språng.

Blocket: Har man tur kanske man hittar något man letar efter, därav kan jag inte vara utan denna app. Vi har några grejer som vi letar efter till hemmet, och då blir det automatiskt att man kollar blocket först.

Instagram: Redigera bilder, kolla bilderna som dem jag följer lagt upp. Helt klart en underbar app.




Vilka appar använder ni er av dagligen? Vilka appar kan ni verkligen inte vara utan?
Tipsa mig gärna om era favoritappar!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)