Tillbaka till startsidan?

5 wanties från Lagerhaus..






Här har ni fem, av alla saker, jag vill ha från Lagerhaus. Jag verkligen älskar den affären, så underbar och man hittar sig alltid något därifrån. Oftast så vill jag ha en massa ljuslyktor, då jag verkligen älskar ljus. Finns inget mysigare än ljus!

Thermosmugg är ett måste om man ska ut i naturen. Lanter för blockljus, hade velat ha två av dessa och stoppa i sovrummet. En metall korg till köket. Bara att trycka fast på kaklet också har man perfekt förvaring till disksvamp och proppen till diskho'n. En ljuskykta till uteplatsen alternativt till byrån i hallen och sist men inte minst så skulle jag vilja ha två turkosa ljusstakar. Dessa skulle jag vilja ha på hyllan, i vardagsrummet, ovanför tv'n.

Det finns hur mycket som helst, som mer än gärna skulle få följa med mig hem. Men det vore jätte dyrt och väldigt orealistiskt att köpa med sig allt man vill, eller hur?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)