Tillbaka till startsidan?

Lite allmänt om ditt och datt..


Imorse då jag vaknade mådde jag verkligen inge bra. Frossade, snorade, hade ont i magen och nös titt som tätt. Efter att jag hade fått vila ett tag så gick det mesta om, och jag bestämde mig för att följa med Anneli på en runda på olika affärer. Riktigt trevligt att umgås lite med henne och bara strosa.

Jag fick med mig lite små tjaffs hem och sen köpte jag även fem meter tyg så nu ska det sys en gardin till köket, tror att det kommer att bli jätte bra. Anneli har fått äran att sy gardinen då hon är jätte duktig på det, den hon sytt till sig själv är ju jätte fin.

Klockan var strax efter 16 då Anneli lämnade av mig hemma och några minuter efter det dök Hjärtat upp. Vi packade ihop våran sovrums-tv och tog tillbaka den till affären. Det var för mycket små tjaffs på den som inte uppskattades, så vi fick oss en annan tv istället. En väldigt mycket bättre, och med fler in- och utgångar, HD-ready och mycket, mycket mer. Helt enkelt en tusen gånger bättre tv.

Medan vi var i butiken så dök en killkompis till oss upp, han ville ha hjälp med att kolla ut en tv han skulle köpa. Självklart ska han vara värst. Han fick med sig en 60":are hem. För stor för mitt tycke men han var nöjd och glad. Det är förresten hans tv i inlägget under, så ni vet det. Inte våran!

Nu ska jag dra med mig Hjärtat och se till att få upp väggdekalen i sovrummet, fast jag ska inte montera den på väggen. Har ni lite tur kanske ni får se bild på det sen.



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)