Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med Brilliantsmile..


Nu drar jag igång ytterligare en tävling med Brilliantsmile. Denna gång får den lyckliga vinnaren deras två underbara produkter.

Vem vill inte få vitare tänder? Jag tror nog att nästan alla vill blända sin omgivning med ett underbart vitt leende och nu har du chansen att lyckas med det. Du behöver inte fara till någon salong och bleka tänderna och du behöver inte bleka tänderna hemma heller med en massa produkter. Nu har du chansen att bleka tänderna i samband med att du borstar dem morgon och kväll. Helt underbart eller hur? Snabbt, smidigt och väldigt enkelt.

Av de blekningsprodukterna jag har provat så är helt klart Brilliantsmile bäst. Deras tandkräm och munskölj tillsammans ser till att dina tänder blir skinande vita utan en massa extra arbete.



Nu har ni chansen att vinna en tandkräm och en munskölj från Brilliantsmile. Hur låter det?

TÄVLINGSREGLER:

Skriv "Jag är med" i en kommentar och lämna din mailadress. Gilla min blogg på Facebook
här och Brilliantsmile på Facebook här. Lämna ditt Facebooknamn. Sist, men inte minst, berätta för mig vem du skulle ge ditt absolut vackraste leende till och varför.

KOM IHÅG ATT FÖLJA REGLERNA. GÖR DU INTE DET ÄR DU INTE MED I TÄVLINGEN! JAG PUBLICERAR ENDAS GILTIGA BIDRAG. KOM IHÅG ATT LÄMNA DIN MAILADRESS, UTAN DEN ÄR DU INTE MED I TÄVLINGEN. VINNAREN KAN INTE KONTAKTAS UTAN MAIL!

Se nu till att följa reglerna så ni inte missar denna underbara chans.

Tävlingen avslutas: Fredag den 30 Mars klockan 19.00!