Tillbaka till startsidan?

Trisslotter eller tialotter?


Brukar ni skrapa lotter någon gång? Jag har skrapat lotter någon enstaka gång, men det är inte alls ofta. Anledningen till varför det är så sällan är för att jag tycker inte att det inte ger mig så mycket. Jag brukar inte ha turen att vinna något mer än en ny lott och på sin höjd dubbla det jag lagt ut. Har aldrig vunnit mer än så. Men jag kanske ska ta och prova min tur snart igen? Någon gång bör jag väl ha chans till lite större pengar?




Om jag skulle välja mellan trisslotter och tialotter så skulle det självklara valet vara triss. Man har större chans till vinst, om man nu skulle lyckas ha turen. Fördelen med en tialott, i jämförelse med en trisslott, är att du enbart lägger ut en tio krona och du har chans till hyffsat bra med pengar. Men jag föredrar att skrapa trisslotter, om jag nu måste välja.

På Svenska Spel kan man skrapa sina triss- och tialotter online. Jag tycker att det tar bort hela nöjet med att skrapa en lott. Vad tycker ni? Jag vet att skulle jag vinna så skulle jag föredra att hålla vinstlotten i handen än att bara kunna se den på datorskärmen.

Brukar ni skrapa lotter? Vilka lotter föredrar ni och varför?


Linda

jag älskar trisslotter:D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)