Tillbaka till startsidan?

Jag har faktiskt aldrig brytt mig..


Det finns seriöst inget värre än när människor gör påhopp på en och anklagar en för saker som inte stämmer. Hur fan kan man säga saker till människor utan att ens veta sanningen? Utan att veta hur saker och ting ligger till? Är man verkligen så paranoid att man tror att bara för att det inte är som man vill, ser konstigt ut eller bara verkar annorlunda så har någon annan människa varit där och förstört?

Tusen frågor men jag kommer inte att få svar på en enda av dem eftersom att personen, som attackerar mig gång på gång och beter sig riktigt illa, inte kan föra en diskution med mig. Utan det ska ständigt göras påhopp, och man ska ständigt anklaga någon för något, och denna någon ska alltid kasta ur sig en massa glåpord. Jag accepterar inget av det. Kan man inte föra en vettig diskution så behöver man inte prata med mig. Punkt slut.

För att förtydliga vad allt handlar om så har en person anklagat mig för att vara in på dennes blogg och raderat grejer. Hur jävla korkad får man lov att vara? Det är ett brott, inte fan tänker jag begå ett brott för några bilder som jag skapat! Jag gjorde en design till dig, du valde att ta bort min länk och vägrade sätta tillbaka den, vad gjorde jag då? Jo, jag loggade in på min sida på nätet, där jag samlar alla bilder jag gör till designer så att jag lätt ska komma åt internetadressen till dem eftersom att de adresserna ska in i kod- och stilmallar, också raderade jag dem därifrån. Raderas dem därifrån så försvinner dem från din blogg. Förstår du eller ska jag ta det igen?

Har man bilder på sin blogg som är skapad av någon annan än en själv så måste man ha tillåtelse av upphovsmannen för att få ha bilderna publicerade. En länk till min sida räcker för att jag ska tycka att det är okej (när det gäller design). Tar man då bort denna länk, så begår man ett brott. Man har ingen rätt att ha bilder, skapade av andra människor, på sin sida på internet utan tillåtelse. Allt som jag har skapat och man använder ska vara länkat, är det inte det så ser jag till att det försvinner. Antingen att jag raderar dem från min "databas" på nätet (om nu bilden är kopierad direkt från bloggen eller används via internetadress) eller att jag anmäler det (om bilden är nedladdad på sin egna dator och sen uppladdad igen. Jag kan faktiskt kolla vilka bilder som är mina eftersom att 99% av dem är Copyrightskyddade. Den andra 1% bryr jag mig inte om att skydda då jag inte bryr mig om vem som använder dem). Det är inte svårare än så, och då spelar det ingen roll vem som har bilderna. Samma regler för alla, oavsett. 

100 % ärlighet och noll tolerans, jag accepterar inte detta. Har du inget vettigt att säga, och kan prata med mig som vanligt utan ständigt ska sms'a dina påhopp (är du rädd för att ringa?) så behöver du inte prata med mig alls. Jag vill inte ha något med dig att göra, tyvärr. Se nu till att lämna mig ifred, för jag vill inte veta av dig eller höra ifrån dig. Ta ditt skitsnack och sprid det vidare, gör dig till offret som du alltid gör. Jag bryr mig inte om vad du säger eller vad du gör. För alla som lyssnar på ditt skitsnack är inget värda i mina ögon i vilket fall som helst. Lyssnar man på skitsnack så är man inte okej, inte i mina ögon.

Till den berörda: Tack för tiden jag fick med dig. Den har gett min massor med nya erfarenheter som jag har lärt mig massor ifrån. Tiden har gett mig massor mer än jag någonsin kunnat drömma om. Så på den punkten vill jag tacka dig. På andra punkter vill jag be dig lämna mig i fred. Jag vill inte vara delaktig i saker som har med dig att göra, inte för att vara elak utan för att jag vill inte beblandas med saker som får en att må dåligt. Redan när det sket sig så sa jag till Nils dessa exakta ord: "Vet du vad? Jag bryr mig inte." (Finns många som hört det, så kolla upp om du inte tror mig!) Och sen dess har jag inte brytt mig, inte ens lite grann. Har inte ens ägnat en tanke åt dig förrän det började komma en massa sms, glåpord och skit. Det enda jag begär nu är att du gör likadant. Lägg allt åt sida och sluta bry dig. Bry dig inte om det som har varit, för ingen mår bra av att leva i dåtid. Lägg det åt sidan, för jag har aldrig försökt förstöra för dig (som du verkar tro), jag har aldrig velat dig nå illa (som du verkar tro) och jag har aldrig hoppat på dig. Du har fått göra ditt och jag har helt sonika sagt att jag inte bryr mig. Ta då och lyssna på mig. Som jag alltid har sagt förr, den enda som kan säga sanningen kring mig, vad jag sagt och gjort och hur jag varit är enbart jag. Finns ingen annan som kan säga något då ingen annan är i mina skor dagarna i ända. Bara jag som vet vad som snurrat i min skalle. Det är bara jag som kan ge sanningen till dig. Så lägg nu ner din Hata-Jennie kampanj som du har igång, sluta snacka om mig, sluta bry dig och låt det bara vara. Gå vidare med livet och lev i nuet. Gör det bästa av ditt liv, men se till att lämna mig i fred. Har jag inget med dig att göra så ska du inte ha något med mig att göra. Rätt ska vara rätt.

All skitsnack som du sprider kommer fram i slutändan och den enda som kommer att ta skada av det, och som det kommer att förstöra för, är dig själv. Jag sjunker inte till din nivå, jag tänker inte hoppa på dig. Men se till att du vet vad fan du pratar om innan du sprider din skitsnack och innan du anklagar mig. Jag har inte rört din blogg, vare sig du vill tro det eller inte. Jag har viktigare saker för mig än att röra din blogg. Sen får du tro, tycka och tänka vad du vill. Det rör mig inte i ryggen. 

Långt inlägg, men så är det. Nu har jag sagt mitt och nu behöver jag inte säga något mer.
Finns inte ett enda ord till att yttra, vare sig om den berörda personen, om händelsen och händelserna som har varit eller något annat kring det. Nu är det klart.

Jag lever i nuet. Jag har det bra och jag mår bra. Finns inget som kan förstöra det. Allt som har hänt har bara gjort mig starkare. Det är inte första gången denna personen gör något i stil med detta, så jag börjar faktiskt bli van. Därav har jag extremt lätt att skaka av mig det. Så ni som vill snacka om allt som har varit, snacka om mig och vill veta allt på grund av nyfikenhet kan göra det i er egen ensamhet. Jag vill inte ha med er och göra heller, falska och snokande människor har ingen plats i mitt liv. Tack och adjö!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)