Tillbaka till startsidan?

Wakiepakie, sunshine..


God morgon alla glada.

Förhoppningsvis har jag fått lite mer ordning på mina dygn nu och förhoppningsvis så får jag sova rätt och bra. Somnade strax efter klockan 1 i natt, och när alarmet ringde 7.30 så var jag inte taggad på att kliva upp. Men jag tog tjuren vid hornen och gjorde det ändå.

Nu fattas det lite frukost i magen, en dusch med tillhörande aktiviteter (påklädning, fixning av hår, smik osv) samt att jag hade tänkt se till att få dammsugat. Det dras in så mycket grus denna tiden på året, så man har en hel sandlåda hemma.

Väntar även på att Emmie ska vakna eller något, i alla fall se till så hon har mobilen igång. Har försökt ringa men kommer bara till röstbrevlådan. Den där människan är fan inte lättast att få tag på, det kan jag lova er.

Nej, dags att göra någon nytta.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)