Tillbaka till startsidan?

You gotta fight 'til it hurts and then you do it again..


På söndag kommer det att komma ett inlägg som jag har suttit och skrivit på i några veckor nu. Ett inlägg som beskriver vem jag är, vad jag tycker och hur jag fungerar. Ni kommer att få en blick om vem Jennie är.

Det är så många som har bildat uppfattningar om mig, som är så långt ifrån verkligheten man kan komma. Jag är inte lätt att ha och göra med, nej. Det vet jag, men jag är i alla fall mig själv och ingen annan. Och jag låter inte andra människor hunsa med mig hur som helst.

Skulle ni vilja läsa om mig, så föreslår jag att ni håller ett öga på bloggen på söndag. Den enda som kan berätta om mig, är jag själv. Jag vet mer om mig än någon annan människa någonsin kommer att göra.



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)