Tillbaka till startsidan?

Can't you just go somewhere on vacation?..




Eftersom att jag aldrig flygit så kan jag inte säga vilket resesätt jag föredrar. Är dock lite smått rädd för flygplan och för att vara i luften, tänk om man kraschar? Jag vet att flyg är det säkraste färdsättet, men det känns inte så för mig. Förmodligen för att jag aldrig har varit i luften.

Vi har då bokat biljetter och jag ser verkligen fram emot en semester. Vilket färdsätt vi ska resa med och vart vi ska resa kommer jag inte att avslöja riktigt än. Eftersom att alla behöver inte riktigt veta vad vi ska göra med våran semester. Men ni nyfikna personer där ute kommer att få reda på allt, men ni får vara nyfikna ett tag till.

Jag längtar verkligen tills vi far, men jag får vänta ett tag till. Tur att tiden går riktigt fort.