Tillbaka till startsidan?

Im right by your side..




Denna låt vill jag tillägna världens bästa Emmelie "Emz" Nordberg. En av mina bästa vänner och världens finaste tjej. Första gången jag hörde denna låten högg den rakt in i mitt hjärta, den etsade sig fast och det enda jag tänker på är Emz. En tjej som är starkare än man någonsin kunnat ana, som betyder oerhört mycket för mig och som verkligen är en ängel.

Paint yourself a picture of what you wish you looked like
Maybe then they just might feel an ounce of your pain


Emz har verkligen ett hjärta av guld och tyvärr blir hon rätt ofta missförstådd och vissa har tendenser till att dömma ut henne bara genom att se henne. Ingen verkar veta vad dem verkligen går miste om. Hon är en klok tjej med hjärtat på rätt ställe, öppen och ärlig med väldigt mycket skinn på näsan. Starkare än Bamse själv och väldigt omtänksam. Helt klart en av dem bästa.

Emz, oavsett vad som skett, sker och kommer att ske, så ska du veta att du aldrig kommer att vara ensam.
Det kommer alltid att finnas någon där för dig, som stöttar dig och hjälper. Som förstår och som kan vägleda dig in på rätt spår igen. Jag har stått vid din sida i över 10 år nu, och jag kommer alltid att stå vid din sida. Resan du genomgår, genomgår du inte ensam. Känslorna du känner, känner du inte ensam. Smärtan, rädslan och paniken du kan känna, kommer du aldrig att känna ensam. Jag delar alla stunder med dig. Glädje, smärta, rädsla, längtan, upprymdhet.. Ja, allt.

Cause they don't even know you all they see is scars
They don't see the angel living in your heart

Jag älskar dig för den du är, inte för vad du kan vara. Kom ihåg det. Så länge du är dig själv, och trivs med dig själv så är jag glad. Det är det enda som betyder något.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)