Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med BrilliantSmile..


Nu är det dags igen för en tävling i samarbete med BrilliantSmile. Denna gång gäller det deras senaste och absolut nyaste produkt på marknaden - BrilliantSmile whitening boost toothpaste.




BrilliantSmile Whitening Boost toothpaste är en gelbaserad intensivkur som gör dina tänker vitare. Snabb borttagning av ytliga missfärgningar och beläggningar utan någon skadlig slipverkan. Med hjälp av aktiva ingredienser löser Whitening Boost upp ytliga missfärgningar.

Whitening Boost används 2 gånger dagligen i 2 veckor, därefter används används BrilliantSmile whitening+toothpaste som underhåll i minst 2 månader innan en ny intensivbehandling kan genomföras.



Är du sugen på att vinna dig en tub med denna intensivtandkräm? Då tycker jag att du ska vara med och tävla. Reglerna är väldigt enkla och jag kommer att dra hela fyra vinnare. Hur bra låter inte det?

TÄVLINGSREGLER:

- Skriv "Jag är med!" i en kommentar samt lämna din mailadress. Gilla BrilliantSmile på Facebook här och gilla min blogg på Facebook här. Lämna erat Facebook-namn så jag kan kontrollera att vinnaren verkligen har gillat.
Berätta med några korta ord varför just du bör vinna en av dessa fyra tuber.

 

VIKTIGT ATT NI SKRIVER EN MOTIVERING, LÄMNAR FACEBOOK-NAMN OCH MAILADRESS. UTAN DESSA KAN NI INTE VINNA!

Tävlingen avslutas Söndag den 27 maj kl 19.00!