Tillbaka till startsidan?

Tävling i samarbete med BrilliantSmile..


 
Nu har du chansen att vinna BrilliantSmile's senaste nyhet. Ett Remin gel kit (värde 398:-), en liten munskölj och en liten tub Whitening boost.
 
Remin Gel Kit motverkar ilningar, isningar, skyddat mot karies och ökar tandytans jämnhet och vithet. Med andra ord så kommer du att göra dina tänder en jätte tjänst! Se till att få glada tänder så du kan skicka iväg bländande leenden till dem i din närhet.

Regler:
 
För att vara med och tävla måste du skriva "Jag är med!" i en kommentar, lämna din mailadress, gilla min blogg på Facebook här och BrilliantSmile på Facebook här. Lämna sedan ditt Facebooknamn i kommentaren så jag kan kolla upp att du har gillat.

Allt lämnas i en och samma kommentar. Gör man inte allt så är man tyvärr inte med och tävlar.
 
Tävlingen avslutas Fredag den 7 december kl 19.00!


moa

Jag är med! Vilken rolig tävling! Jag gillar dig på facebook sedan tidigare, heter Moa Hansson där. Även att jag gillar Brilliant Smile på facebook sedan tidigare också.

Nu håller jag tummarna, detta vore en rolig vinst att vinna, åh! :)

Svar: Kul att du vill vara med och tävla! :)
Lycka till ^^
Jennie Johansson

| http://moathemoses.blogg.se
Pernilla W

Jag är med :)
Gillar båda sidorna sedan tidigare på FB Pernilla Wamsjö

|
veronica hedlund

jag är med

jag har gillat båda sidorna på facebook (veronica hedlund=

kram veronica

Åsa

Jag är med! Gillat i namnet "kaosredan" som är min blogg!

| http://kaosredan.wordpress.com
Johanna Svensson

Hejsan!

Jag är med!
Gillar din blogg på Facebook sen innan (Johanna Svensson) och även BrilliantSmile.
Hoppas du får en bra dag och en trevlig kväll :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)