Tillbaka till startsidan?

På bättringsväg..


Skönt att vara på bättringsväg, gillar verkligen inte att vara sjuk. Skönt att det inte varade allt för länge. Ska inte ropa hej än eftersom att jag inte är helt frisk. Men jag håller alla mina tummar.
 
Nu när jag är lite kryare så ska jag försöka plugga lite grann. Har en hel del att göra och ett prov att skriva snart.
 
Har ni sett att det snöade igår? Nu har vi lite vitt på backen och iskallt. Imorse då jag tog Smoke på en liten runda så var det -4,3° ute. Drog på mig långkalsonger, flice tröja, halsduk, mössa, vantar och vinterjacka för att inte frysa ihjäl. Ändå lite mysigt att få klä sig varmt, fast samtidigt väldigt jobbigt.
 
Vi måste åka till Arvidsjaur åt helgen eftersom att vintersulorna till bilen finns där, och jag kan garantera att det är snorhalt ute. Tar nog firmabilen och hämtar däcken, inte mysigt att behöva puttra fram sakta eftersom att vrålåket bara har sommardäck på sig. Firmabilen har i alla fall fått på sig vinterskorna.
 
Nä, nu ska jag plugga lite grann och lägga paddan åt sidan.
 


Emz

Roligt att se lite liv i din blogg! :)

Kram!

| http://emmelisa.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)