Tillbaka till startsidan?

Beställningsdesign klar..


Har precis blivit klar med en design till en tjej vid namn Julia. Det är riktigt kul att göra designer till människor då dem verkligen vet vad de vill ha och då de uttrycker sin lycka över det färdiga resultatet. Man växer verkligen som designer. Nu kan jag ju inte mäta mig med många andra designers där ute, men jag har det som hobby och lär mig lite allt eftersom. Huvudsaken jag tycker att det är roligt.
 
Slutresultatet av designen blev i alla fall såhär:

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)
 
Det är snart läge för mig att fixa lite grann i min egna design, samt kanske ta tag i bloggandet? Har hur mycket som helst att skriva om, men inte riktigt viljan till att sätta mig ner och skriva. Förhoppningsvis kommer det snart tillbaka. Håll en tumme för mig!


LORISSA LOVEBOMB

Jag är sååååå himla tacksam och nöjd ska du veta. Det är som att du är tankeläsare :) Tack och åter tack. Tack för evigt ^^

Svar: Det låter jätte bra att du är nöjd. Det är ju det som är poängen då du ska leva med designen :) Tack själv, för att du gav mig ditt förtroende över en design. :)
Jennie Johansson

| http://lorissalovebomb.se
† sandrafagerberg-

fina designer du gör :)


Svar: Tack så mycket :)
Jennie Johansson

| http://ssandraaf.blogg.se
Malin Maria Johansson

Hennes design blev jätte fin :)

Svar: Tack, visst blev den :)
Jennie Johansson

| http://mawilin.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)