Tillbaka till startsidan?

Beauty is Golden..


 
 
Denna månadens GlossyBox har kommit. Verkligen spännande!
Månadens tema är "Beauty is Golden" och är inspirerad av augustis gyllene sommarljus. Boxen innehåler MEXX Energizin Woman Showergel + EdT, Be a bombshell Onyx black eyeliner, Claudia Nailpolish, L'oréal Paris Nude Magique CC Cream och Neccin nr 1 Dandruff Treatment. Ska verkligen bli spännande att trsta dessa produkter, speciellt den färgkorrigerande och återfuktande krämen Nude Magique CC cream och schampoot från Neccin. Hoppas att dem håller måttet och fungerar bra på mig!
 
Prenumererar ni på GlossyBox? Är det någon speciell produkt i denna box ni finner extra intressan och ser framemot att prova?


Anonym

Vi fick helt olika boxar du och jag. Jag fick nagellack, redken schampo och balsam, ögonskugga och en eyeliner.. Hade hellre fått BB creamen ;-P

Svar: Jag hade hellre fått ögonskugga eller hårvårdsprodukter än CC creamen :) Har provat krämen en gång och jag blev så mörk i hyn att det såg så onaturligt ut.. Jag är ju som ett spöke egentligen, och denna gjorde att det vart en väldigt konstig kontrast mellan ansikte och kropp :/
Jennie Johansson

| http://carrolu.blo.gg
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)