Tillbaka till startsidan?

If I knew all about this one thing..


 
Sitter i min ensamhet i lägenheten och bara är en stund.
Hjärtat och en killkompis till oss är och fixar xenon-ljus på vår bil. Det är bra, då ser jag bättre nu när höstmörkert kommer smygandes. Om jag hade velat så hade jag fått följa med, men kände inte mig så sugen på att stå i ett garage och pillra. Är helt trött, slut och tung i huvudet så det är skönt att få lite ensamtid och bara vara. Sitter och glor lite serier, ska skutta i duschen och sen funderar jag på att spela lite datorspel eller bara slöa och glo serier. Tufft val..

Bilden på underbara Hjärtat är tagen då vi var i Storforsen med pappa och Maritha. Visst har jag en snygg sambo? Världens finaste och snällaste grabb.


Isabell

Haha du låter som en tjej som jag! Mitt råd, spela datorspel tills huvudet blir ännu tyngre, sedan lata sig med serier, somnar man gott sedan :) Kram, ps fin bild!

Svar: Jasså? :) Det blev dataspel och sen sängen.. Serierna tog jag en annan dag :) Tack, min sambo gör sig så bra på bild så det är kul att fota honom :D Kram på dig!
Jennie Johansson

| http://blossom.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)