Tillbaka till startsidan?

Låt ingen tala om vad du ska tro på..


 
Vet att det är dags att uppdatera bloggen eftersom att den ekar ganska tomt.
Men vet inte vad jag ska skriva. Är så mycket som pågår och snurrar just nu, men inget jag vill dela med mig av. Annars går allt som det ska. Har två husvisningar inbokad denna vecka, ska bli spännande. Har lärt mig att inte ha några förhoppningar, men jag hoppas verkligen att vi ska hitta något snart. Denna väntan är jobbig.
Annars har jag ett möte inbokat senare i veckan, ska umgås med en kompis ikväll och surra lite grann. Var ett tag sen vi sågs och bara snackade massa dynga. Sen är det inbokat en hel dag med Sara på fredag, vi ska chilla på, umgås och ha kul, samt att vi faktiskt ska försöka oss på att koka palt. Det ska bli spännande och riktigt roligt. Är dags att jag kommer ut ur min bubbla lite grann, måste bege mig ut bland folk och hitta på roliga saker. 
 
Bilden är tagen från då pappa och Maritha var upp på besök och vi for och hälsade på farmor i skogen. Om inte alla vet vad det är för djur, så är det en ren! Helt okej bild, hade hoppats på att få en bättre bild. Men renen var ganska rädd av sig så detta var det bästa jag fick. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)