Tillbaka till startsidan?

Bloggutmaning365 av Liie.se..


Jag har bestämt mig för att vara med i Liie.se's bloggutmaning365. 
Detta innebär att det kommer att publiceras minst ett inlägg om dagen i 365 dagar från och med 1 januari på min blogg - och dessa inlägg följer ett visst tema vecka för vecka. Ska bli intressant och se om jag kommer att klara av att fullfölja detta eller om jag ger upp efter ett tag. Fördelen är ju att jag kan skriva ett gäng inlägg i förväg och tidsinställa dem. 
 
Utmaningen är upplagd som så att varje vecka innehåller ett visst tema, och de fyra första dagarna ska man svara på random frågor som har och göra med det temat. Alla torsdagsfrågor börjar på "Om..", på fredagar ska man tipsa eller länka, lördagar ska man hissa och dissa och söndagar innebär att man ska göra en 5-i-topp-lista. 
 
Jag tänker inte skriva ut hela listan här just nu, men ni får gärna klicka er in HÄR och läsa listan i dess helhet. Tänkte bara lägga upp de första två veckorna så ni kan se lite om hur det kan se ut.
 
VECKA 1 - 2013 / 2014
 
001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen
004. Hiss & Diss - 2013
005. 5 saker du vill göra under 2014
 
VECKA 2 - BARNDOMEN
 
006. Vad vad populärt när du var liten?
007. Hur var du som barn?
008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn
 
Detta ska verkligen bli spännande. Hoppas verkligen att jag kommer att hålla hela året ut, den som lever får se.
Taggar: Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)