Tillbaka till startsidan?

Dan före dopparedan..


 
Julafton imorgon och snön lyser med sin frånvaro, i alla fall i södra Sverige där vi befinner oss just nu. 
Har fått veta att det kommit en del snö hemma i Piteå, vilket nog ger lite julkänsla där. Men här finns det lika lite julkänsla som det finns snö - åssit och inget. Får i alla fall spendera jul och nyår med pappa och Maritha. Första julen och nyåret som Hjärtat spenderar nere i söder. Oavsett om det finns snö på backen eller inte så har vi det riktigt mysigt och bra. En skön semester. 
Resan ner var ju inte lika kul. Att sitta i en bil i över 12 timmar är ju ingen höjdare. Men fördelen med att köra bil är ju att man kan rasta vart man vill, när man känner för det och man kan köra vilken väg man vill. Man kan bestämma allt helt själv och köra den väg som passar en bäst för stunden. 
 
Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera och jag tror inte att jag kommer att uppdatera så överdrivet mycket nu såhär innan nyår. Men man kan ju alltid hoppas att jag kan få mig ett litet il eller två. Håll en tumme för mig!


Olivia Magnusson

Vilken fantastisk bild!
kramis ❤

Svar: Tack snälla! :)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)