Tillbaka till startsidan?

Snyggt och stilrent, precis som jag vill ha det..


 
Ny design på plats på bloggen - äntligen!
Började bli jävligt less designen jag hade, den var rörig och bara allmänt jobbig. Vet inte hur jag tänkte när jag skapade och publicerade den. Denna är jag dock väldigt nöjd med, den är enkel och stilren. Har även breddat content på den så jag får plats med större bilder i mina inlägg - äntligen! Fotar man mycket och vill publicera sina bilder så vill man givetvis att de ska synas i så stor storlek som möjligt. Detta kommer att bli perfekt. Är så nöjd så!
 
Värt att tänka på dock är ju att gamla inlägg kommer att se lite konstiga ut eftersom att bilderna inte är lika stora i de inläggen som de kommer att vara i de nya - och jag kan inte fixa i ordning alla de bilderna och inläggen heller. Så ni får ha lite överseende, och eftersom att det nu är fixat att bilderna ska gå hela vägen ut till kanterna, så kommer de gamla bilderna även att ligga väldigt konstigt i inläggen. Hittar jag någon mirakel lösning som löser det snabbt och enkelt så ska jag fixa det, fram tills dess får ni ha överseende med det. 
 
Vad tycker ni om denna design? Själv så gillar jag den massor.. Stilren och enkel.


Carro

Tycker designen blev super! :-)

Då kanske du får lite mer sug till att blogga också :-)

Svar: Tack, visst blev den? :) Väldigt enkel och stilren.. Precis så som jag, egentligen, alltid vill ha det.. Men på något vänster ändå inte lyckas med. Men nu så :D
Ja, man kan ju alltid hoppas. Jag känner ett lite större sug just nu i alla fall, jämte tidigare. Så man kan ju alltid hoppas att det kommer att hålla i sig :)
Jennie Johansson

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)