Tillbaka till startsidan?

En vacker bukett från en underbar vän..


 
Fick mig ännu en bukett med tulpaner idag. Underbara Anna kom förbi och surrade en stund, med sig hade hon både tulpaner och semlor. Hur fantastisk är inte hon egentligen? Vi surrade om lite ditt och datt och hade det riktigt trevligt.

Alla skulle ha haft sig en vän som Anna. Lätt och enkel att ha och göra med, super trevlig, snäll, ärlig, underbar, omtänksam.. Ja, listan kan göras riktigt lång, men det är lite av alla bra egenskaper hos henne och jag kan tycka att det är synd att vi lever lite olika liv som leder till att vi inte träffas så ofta. Men när vi väl träffas och surrar så är det som att vi träffas varje dag.
 
Tusen tack vännen för blommorna och semlan.
Liten och enkel uppskattning som, helt klart, gjorde min dag.


basebollivet.blogg.se

vilken vän. vill också ha en tulpanvän!

Svar: Haha lite kanske ;)

Åh det är ju aldrig fel med suprise-blommor. Det uppskattas alltid.

Svar: Hon kom med blommor och semla för att säga "grattis i efterskott", då jag fyllde år igår. Tyckte att det var gulligt gjort av henne :)
Precis ^^ det är underbart att få blommor! ^^
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Marie

Ohh titta så mysigt och så rart gjort =D

Svar: Jo, hon är underbar! De där lilla gjorde så mycket, min dag vart verkligen så mycket bättre.. :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Anna

Nä men.... tack snälla du för dem där värmande orden! Och varsågod :-D Det var så lite så och det var mycket trevligt! Stor kram till dig min vän! <3

Svar: Jag sa bara sanningen.. Du är en underbar människa och du förtjänar att få höra det. För mig var det inte lite, utan väldigt mycket. Väldigt uppskattat. Kram på dig vännen <3
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)