Tillbaka till startsidan?

I may not be there yet, but I´m closer then I was yesterday..


 
Igår kväll kom vi hem från Arvudsjaur. Lugn och skön helg har vi haft utan några måsten, riktigt härligt. Har myst på med Mew och Ivy, kelisarna där. Mew har legat mellan våra huvuden på en egen kudde under nätterna, kelgrisen där!
 
Har även tagit oss lite tid till att köra, och det var bra och gick bra. Annars finns det inte så mycket mer att säga om helgen. Den har varit super bra. Får väl se om vi åker upp nästa helg också eller om vi blir hemma. Måste nästan passa på att fara upp nu då man inte har annat att göra, men vi får se.
 
Samtalet jag fick i torsdags (som var så positivt), har blivit ännu mer positivt. Mer än så säger jag inte, utan det hade jag tänkt avslöja lite senare. Kan säga att jag är glad, super glad och det kommer att bli riktigt kul.


Mirre

Ohhh så spännande =D, nyfiken jag blir =D

Svar: Ni kommer att få reda på alla mina små "hemligheter" som jag skriver om..Har många roliga grejer att berätta om :)

Kram på dig!
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Emz

Jag är så glad för din skull för det var ju toppen nyheter! ;D

Och så söt bild på Ivy! Naaaaaaw varning ^^

Kram!

Svar: Tack! Jag är överlycklig.. Ska bli så spännande :)
Mjorre är söt han med, han får du inte glömma ju. Lill tjockisen som är världens mysigaste :)

Kram!
Jennie Johansson

| http://emmelisa.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)