Tillbaka till startsidan?

Ibland måste man, helt enkelt, passa på..


 
Dagen innan nyår så åkte jag och grabbarna till Luleå en sväng. Mest bara för att kika vad de hade att erbjuda under mellandagsrean. Det fanns inte så överdrivet mycket, men någon billig, behövlig grej kom vi allt hem med.
 
Ett extra minneskort och ett bordsstativ till kameran, ett 3 pack display-skydd till min iPhone och även ett fullstort stativ till kameran. Vissa grejer måste man passa på att införskaffa medan det är rea, speciellt då orginalpriset är svindyrt.
 
Vi kom i alla fall hem med bra grejer för en billig slant.


Marie

Sedärja så bra grejer du shoppat och till bra pris också, det gillar man =D

Tack snälla för raderna hos mig, så glad jag blir. Ja ska damma fram min symaskin får vi se om den är snäll eller elak, hehe

Fin blogg du själv har

Svar: Ja, absolut! Ju bättre pris desto bättre :P Det är alltid kul att fynda lite grejer! :D
Tack själv för att du svarar :) Jag gillar att lämna kommentarer och göra personer glada, fast jag hatar dessa spam-kommentarer om att man ska besöka deras bloggar :/ Jag tycker det är bättre att hitta bloggar själv och lämna spontan kommentarer i anknytning till inläggen :)

Hehe, det lär ju märkas! :) Jag hoppas att du får till kuddarna som du vill ha dem i alla fall :) Önskar att jag också var så duktig med symaskin, men de verkar bara vilja mig en massa ont. :/

Tack :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
LittleMissWitty

Där fick du ju tag på lite bra saker i alla fall, inte alls dumt med mellandags rea ibland :)
Kram

Svar: Eller hur? :) Ibland kan man ha tur att hitta lite bra grejer till bra priser! :) Kram!
Jennie Johansson

| http://littlemisswitty.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)