Tillbaka till startsidan?

Let's light up the world with some candles..


 
Alla som känner mig vet att jag älskar ljus och ljuslyktor. Bara i vardagsrummet så har jag 35 ljuslyktor och allt som allt så har jag kring 70 ljuslyktor i hela lägenheten som brukar tändas var och varannan kväll. Ni kan ju gissa om det går värmeljus!
 
Mina senaste favoriter är dem på bilden. Har dem tre i turkost också har jag tre till likadana fast i grönt. Hur snygga som helst! Enkla och fina, samt att de lyser så fint när man har tänt ljus i dem.
 
Brukar du tända ljus hemma? Är du som mig, en ljusgalning eller föredrar du vanliga lampor?


Liie

Jag gillar med att tända ljus, men brukar bara tända några stycken i vardagsrummet, tror inte ens jag har 35 ljuslyktor i hela vårt hus :)

Svar: Vanligast hör väl till att man har några ljuslyktor och tänder dem när man känner för det :) Men jag är helt ljusgalen så jag tänder ljus minst 4-5ggr/vecka och då är det alla lyktor i hela lägenheten.. Så man kan ju bara gissa om det går en massa ljus :P
Jennie Johansson

| http://heyli.blogg.se/
Mirre

Jag tänder mycket ljus, och är mycket för lyktor jag med, de där var ju fina

Svar: Ljus är så mysigt och fint! :) Ja, visst är dem? Stilrena och enkla.. ^^
Jennie

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)