Tillbaka till startsidan?

Life has its ups and downs...


Idag är inte en sån där super bra dag, dels för att jag har dejtat toan halva natten och dels för att jag fått sova som en kratta. Men det är bara att gilla läget. Har fått behålla allt jag har ätit sen jag klev upp, så det är ju ett positivt tecken.
 
Nä, jag är inte direkt sugen, egentligen, på att sitta här och skriva. Ska kika vidare på ebay efter lite smått och gott, samt kolla efter nå kläder. Måste beställa hem lite kläder eftersom att vissa plagg håller på att falla i bitar. Så går det då man inte är speciellt brydd över kläder och har en liten garderob.
 
Hur har ni det en fredag som denna? Bättre än mig hoppas jag!


ADARAS

sv: Vad kul! Haha men sött på samma gång! :D

Svar: Haha, jo, lite sött är det.. Men väldigt jobbigt emellanåt :P Nu har han dock bestämt sig för att han vill spela det spelet.. Så vi får väl se vad det blir ^^
Jennie Johansson

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)