Tillbaka till startsidan?

Meningslöst inlägg, men så blir det lite nu och då..


Idag är jag trött och hängig, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Blir ett meninglöst inlägg, men vad fan. Bättre än inget, eller?
 
Idag har jag suttit och pluggat, pluggat och pluggat. Imorgon är det praktiskt och sen blir det att plugga, plugga och plugga igen. Ganska kul om man har motivation och orken.. Hittade upp dem båda mot slutet av min pluggstund. Efter det så åt vi korvstroganoff och pasta till middag innan vi begav oss ut och kikade lite i affärer.
 
Vi landade först på Elgiganten där vi kikade runt lite grann.. Finns några saker som gärna hade fått följa med hem, men det får vänta ett tag. Sen for vi på ÖB och Dollar innan vi masade oss hemåt. Kul att få kika på något och bara strosa, även om inget speciellt inhandlades.
 
När vi kom hem så beställde jag min födelsedagspresent. Hjärtat hade beslutat att i år så skulle jag få välja min egna födelsedagspresent, och efter mycket letande så kom jag fram till vad jag behöver. Ni får se det då det kommer, eller att jag sparar det och visar på min födelsedag!
 
Nä, nu ska jag spela lite datorspel innan jag ska krypa till kojs. Har en spännande dag framför mig imorgon!


Marie

Det är din blogg och då får man skriva precis vad man vill, =D

Hoppa att dagen imorrn blir kanoners då =D
kramar

Svar: Jag tänker lite så jag med ^^
Tack, detsamma! Kram på dig!
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)