Tillbaka till startsidan?

The right scent for the right occasion..


 
Jag har två Yankee Candle ljus som står i bokhyllan och bara står. Vågar inte riktigt elda upp dem för jag vill inte att dem ska brinna upp. Låter kanske lite konstigt då det går att köpa nya, men på något vänster så vill jag inte göra mig av med dem. De är de första Yankee Candle ljus jag någonsin ägt, så lite speciella är dem.
 
Nu känns det som att jag svamlar lite grann, men det jag ville säga i alla fall är att jag älskar hur dem doftar. Black Cherry är absoluta favoriten för mig och Jack Frost kan jag inte riktigt beskriva doften på, men den luktar mumma också!
 
Har du nå Yankee Candle ljus hemma? Vilken doft föredrar du?


Mirre

Men sådär kan jag också känna med ljus jag tycker om, man vill inte förstöra dem och man vill spara kvar dem =D

Ohh så fräcka de är

Svar: Haha, kul att någon annan känner som mig kring vissa ljus! :D Jag trodde jag var typ ensam.. ^^ Även om det går att köpa nya, så tycker jag ändå att det är nå speciellt med just de ljus man köpt! :D
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Marie

La till dig på Bloglovin btw, du verkar så rar och go =D, samt trevliga blogginlägg

Svar: Åh vad du är gullig! :) Har lagt till dig på Bloglovin också.. Gillar verkligen dina inlägg och din blogg :) Samt att du verkar så snäll och trevlig :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Marie

Tack så mycket det värmer att höra =D

Nu ska jag gå jobba en sväng ;/

Svar: Hoppas det gick bra att jobba :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)