Tillbaka till startsidan?

Humanity is born to die..


 
Då vi var och storhandlade i veckan så passade jag på att köpa en ny fototidning. Den är full i tips och trix och jag tror verkligen att jag kan lära mig en hel del som jag inte redan visste eller kunde.
 
Jag älskar att blädra i tidningar, speciellt tidningar som innehåller något intressant och som kan lära mig något. För närvarande är det bara några få tidningar som intresserar mig, så som fototidningar av alla olika slag, M3, iPhonetidningar av olika slag och HäntBild för lite allmän strunt-läsning.
 
Läser du någon tidning? Ni får mer än gärna tipsa mig om bra tidningar!


Marie

Vissa tidningar kan verkligen vara så avkopplande att kika i

Fint du gjort om här inne =D

Svar: Tack! :)
Ohja, speciellt tidningar som man finner något intresse i. Att bläddra i meningslösa tidningar funkar inte för mig.. :P
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)