Tillbaka till startsidan?

Den som letar skall finna..


 
I veckan har vi fullt upp.
Vi ska och kolla på två hus idag, ett imorgon, ett på onsdag och ett på torsdag. Ni kan väl hålla tummarna för att vi hittar ett hus som passar oss bland alla dessa? Som jag skrivit tidigare, så är jag rätt less på att leta, dock måste letandet fortgå för att vi ens ska kunna hitta nått. Men överlycklig lär jag vara den dagen vi hittat huset och fått nycklarna, väntan tills dess känns som en evighet men de får jag leva med ett tag. Har för övrig varit och köpt en ny kameraväska till vår Systemkamera. Äntligen får man plats med lite mer grejer. Har även fått Polarisationsfiltrena till alla objektiv - så nu kliar det i fingrarna efter att fara ut och fota. Ska se om jag hittar lite tid i veckan då jag ändå har några lediga dagar. 
 
Nej, nu ska jag bege mig till Hjärtats jobb och hämta upp honom. Sen är det dags för visning. Håll tummarna för oss! 


Lisa-Maria

Hittade tillbaka till din blogg på något vis, minns jag tävlade här förut :) Men iaf, skummar igenom den och så hittar jag det här hus inlägget och det är skrivit just på dagen vi flyttade till hus :)
Hoppas ni hittar/hittat erat drömslott snart. Hus är verkligen fantastiskt :)

Svar: Nämen Hej. Kul att du hittade tillbaka hit :) Tack så mycket, jag hoppas också att vi hittar snart. Letandet gör en liten smått galen, speciellt då man letat så länge som vi har. Kan bara tänka mig att hus är fantastiskt! :) Hoppas ni trivs i ert hus :)
Jennie Johansson

| http://fordonsflickan.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)