Tillbaka till startsidan?

Don't facebook your problems.. Face them..



Hösten är kommen, vilket betyder att vintern är inte långt bort!
Det märks tydligt att det inte är sommar längre, vi har det lite kallare om dagarna (speciellt på nätterna), löven på träden har börjat gulna, det blir riktigt mörkt om kvällar och nätter samt att det blåser en hel del. Det är lite ruggigt ute, titt som tätt. Enda fördelarna med hösten är att man kan tända ljus igen, visst det kan man året om, men det ger ingen mysfaktor utan mörkret, samt att det finns en hel del fint att fota. Så mycket vackra färger på alla löv, man blir så glad då man går ut och tar fram kameran. Förrutom det så ogillar jag allt som har med hösten och vintern att göra. Det blir så kallt och grått. Mörkt nästan dygnet runt och man blir så nedstämd.

För övrigt så är jag helt trött och slut idag. Har inte sovit mycket i natt och känner bara att jag skulle vilja krypa till kojs, men allt blir så knasigt om jag går och lägger mig nu. Får göra en tidig kväll ikväll istället, eller i alla fall försöka. Det brukar sällan bli som jag tänkt mig.


Marie

Kika in på den shoppen jag beställt från sedan välj apple där under är alla iphonemodeller. Kikade ex på skal för iphone 5 och de hade det skalet faktiskt =D

| http://myflowergirl.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)