Tillbaka till startsidan?

You can go your own way..


 
Sitter för närvarande i Arvidsjaur. 
Har laddat upp batteriet till kameran samt extra batteriet här eftersom att vi lyckats förlägga vår egna laddare. Bra jobbat, eller så inte! Har även hunnit fota lite nya bilder, så snart har jag lite mer bilder till bloggen. Är tråkigt att blogga utan bilder. Även om jag kanske inte bloggar om bilden i sig som läggs upp, så vill jag ändå ha bra och fina bilder att visa. Visst är det trevligare med blogginlägg som har en bild? Bara text är sällan kul.
För övrigt så är jag lite smått less. Varför har folk sån brist på fantasi? Någon enstaka gång, fine. Men i nästan allt? Hela tiden? Ja, verkligen störande. En aningen kryptiskt kanske, men må så vara. Orkar inte dra hela historien, har inte tid samt att alla behöver inte veta allt.
 
Jag har börjat prenumerera på FotoGuiden, riktigt kul. En tidning med väldigt mycket tips, trix och inspiration. Har insett att det börjar vara dags att införskaffa lite filter till objektiven också. Några close-up-, polarisation-, grå- samt uv-filter. Har ni nå tips på filter som kan vara bra att ha?


basebollivet.blogg.se

Bilder piggar alltid upp, for sure.

Good luck!!! Att hitta det perfekta huset är tufft, därför vi bygger.

Svar: Eller hur? Att bara läsa massa text hela tiden utan bilduppdateringar är inte speciellt kul, eller lockande. Tycker inte jag i alla fall :)
Det förstår jag! Vi har funderat på att bygga, men de kändes inte så lockande. Vi har dock hittat ett hus som vi ska kolla på åt veckan som vi har jätte höga förhoppningar på! Håll en tumme för oss ;)
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Absolut, utan musik skulle jag vara ett freak.. mer freak.. något s¨ånt.


Nej verkligen inte, vi vill ha lite färg och lite kul att titta på. Även om jag är nördig nog att älska att läsa också, that's me!

Det som är krävande med bygget är att det tar tid och planer ändras, det som gör det så grymt är ju det faktum att vi nu vet att vi får med allt det där som vi vill ha... min snubbe får sitt kära mediarum & gym, jag får min vinkällare... ;) Jag håller en tumme för att det är drömkåken ni funnit!

Svar: Haha, musik är underbart för kropp och själ! :)
Ja, nog kan det vara trevligt att läsa en blogg enbart för textens skull också, det beror ju lite på vem som skriver, vad som skrivs osv. Men ögat dras ju automatiskt till inlägg med bilder.. Därav vill man gärna ha inlägg med bilder eller annat som ögat kan vila på en stund, och inte bara text :D

Precis, allt har ju sina för och nackdelar, precis som du säger. Det tar tid och saker ändras, men då får ni de exakt som ni vill ha det. Jag orkar dock inte påbörja ett sånt projekt med att bygga nytt. Då tar jag hellre nått gammalt och gör det till mitt egna :) Huset vi tittade på var dock inte vårt drömhus, så letandet fortsätter. Får väl se om och när vi någonsin ska finna huset med stort H :P
Jennie Johansson

| http://basebollivet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)