Tillbaka till startsidan?

Förhoppningsvis så går det vägen..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Planerar för fulla muggar.
Hoppas bara att allt går vägen nu, och som man vill - skulle bli riktigt ledsen annars. Lite tur kan vi väl få ha, i alla fall en gång under denna livstid. Har suttit i lite mer än en timme och planerat, förhoppningsvis, kommande projekt. Spännande och väldigt kul. Jag vet att jag är lite kryptisk, men mer än så får ni inte veta just nu.
 
Har fördrivit lite tid med Anneli och Algot på stan idag, bara strosade och surrade. Anneli hade lite saker som hon behövde inhandla och jag hängde med som sällskap.


Cissi

hoppas det går bra :D hade tappat din bloggadress, för har fixat ny dator ^^ Så nu fick jag upp den åter efter din kommentar :) Ha en mysig kväll! :)

Svar: Bra att jag läser din blogg stup i ett och lämnar en kommentar lite nu och då så du fick tillbaka min adress ;)
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)