Tillbaka till startsidan?

Ett litet lyft och avsaknaden av sommar..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Nu har bloggen fått sig ett litet tyft.
Det var verkligen på tiden. Har egentligen inte gjort så mycket mer än att jag har tagit bort topp-menyn och dropdown-menyn, bytt bakgrundsbild, ändrat lite typsnitt och gjort dropdown-flikar i menyn. Ska ta och byta profilbild någon dag här framöver, orkar inte riktigt göra det idag. Lite ändring, men det lilla gör ganska mycket i min blogg. Jag vill ha den väldigt ren och enkel, inga krusiduller eller galna designer. Lungt, rent och väldigt enkelt. Hela dagen idag har jag mer eller mindre spenderat framför datorn så man kan lugnt säga att jag är gode trött i skallen nu. Det är verkligen dags att krypa i säng.
 
Bilden i inlägget har inget med inlägget att göra, däremot så saknar jag sommaren och alla fina dagar då man kunde vara ute när som helst på dygnet och fota fina, ljusa bilder. Nu under vinter halvåret är det inte ritkigt på samma sätt, då måste man ha med sig en massa utrustning för att fota utomhus på kvällen, speciellt om du vill ha bra och fina bilder. Det orkar jag inte riktigt med just nu, så det får bli lite sommarbilder tills jag orkar mig ut. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)