Tillbaka till startsidan?

Före bilder på källaren..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Alla bilder visar hur vår gillestuga, gästrum samt hall såg ut innan vi började arbeta där nere.
De fanns utreglade väggar i källaren som verkligen inte mådde bra. De hade trängt in fukt genom väggarna och den fukten hade satt sig i det organiska materialet. Hade man låtit det vara så hade det blivit en mögelhärd och det ville vi verkligen inte ha. Samt att vi gärna vill göra om källaren så den passar oss och vår stil. Det kommer att bli jätte bra där nere när vi väl blir klara..
 
Jag har en slutbild framför mig. Vet precis hur jag vill ha det där nere men eftersom att jag känner mig själv så kommer det förmodligen att ändras under renoveringens gång. Kommer att sluta med att det blir något helt annat än vad jag tänkte från början, får väl se hur det slutar.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)