Tillbaka till startsidan?

Ibland behöver hjärnan en paus..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Jag vet att jag har sagt det många gånger förr..
Men jag saknar verkligen sommaren. Idag har varit en ganska lugn dag - verkligen skönt. Det har varit några ärenden, har träffat lite vänner och sen bara varit. Ganska så behövligt. Kommer att bli ännu mer lugn och ro nu över julen också då vi ska fira julafton med Hjärtats familj. Jag tycker verkligen om att vara med dem! 
 
Jag saknar verkligen att ha ett kontor med ett skrivbord där det står en stationär dator. Även om jag älskar min Vaio så kan jag inte låta bli att föredra en stationär dator när det ska kodas designer och grejer. Har egentligen inte återupptagit kodningen, men jag kände att jag behövde något att fördriva tiden med lite till och från. En liten hobby som jag kan ha vid sidan av allt annat. Sitter man och kodar så har man inte riktigt tid att tänka på annat, och man har inte riktigt tid för något annat, precis som det ska vara. Funderar på att göra en helt ny desig från noll här någon dag, får väl se vad det blir och om det blir. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)