Tillbaka till startsidan?

Our innocence was staged, the jury all got paid..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Inte en så flitig bloggare här inte.
Men det har sina anledningar. Inget jag vill eller bör dela med mig av dock, tyvärr. Jag hoppas dock att jag återkommer till bloggandet som vanligt inom kort. Man vet aldrig, men jag hoppas. Jag har hur mycket som helst som händer runt omkring mig, och mycket vill jag dela med mig av men det får vänta ett tag till. Hur som haver så har jag en hel del bilder att visa er från vår renovering - både före och undertiden bilder. Finns inga efterbilder än eftersom att vi inte är helt klara. Men vi har kommit en bra bit på vägen. Så håll utkik efter bilderna, de kommer att dyka upp inom kort.
 
Annars då? Ja, vi går snart mot tredje advent. Vilket jag inte riktigt förstår, vart fasiken har tiden tagit vägen? Den har riktigt sprungit iväg. Snart är det julafton och därefter ett nytt år, kan ni fatta det? Ett nytt år! 2015 kommer intågandes med stormsteg och jag har knappt någon aning om vart 2014 har tagit vägen!
 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)