Tillbaka till startsidan?

Det kan vara ganska roligt med färg..


 
Har lekt lite grann i Photoshop.
Inte finaste fixet av hårfärg - det duger för stunden för jag orkade inte vara nogrannare än så just nu. Jag har suttit och lekt lite grann och äntligen lyckats bestämma mig för hur jag ska göra med mitt hår. Ska inte färga håret i någon av färgerna på bilderna, men lite mer färgglad än mörkbrun har jag tänkt bli. Sen får vi hoppas att det blir bra. Jag har tänkt leka lite mer med andra färger senare, vart lite less photoshop för stunden.
 
Ska bli spännande och se om håret blir som jag har tänkt mig. Berättade inte direkt för er hur jag planerar att fixa håret, men det är för att ni får se det färdiga resultatet när det är klart istället. Dock så får ni inte se något resultat förrän slutet på februari / början på mars. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)