Tillbaka till startsidan?

En vän som kan uppfylla alla mina behov snabbt och enkelt..


 
Åh, älskade underbara laptop!
Under jul sålde jag min stora laptop till pappa, eftersom att de var i behov av en bra dator och jag tyckte att 15" var lite för stort för mig. Jag gillade datorn jag hade, den klarade av allt det jag höll på med och så, men den var lite för stor och otymplig för mig. Införskaffade mig en ny superdator istället som är enklare, mindre och smidigare. Den klarar allt jag vill att den ska klara + lite till. Det blev en Sony Vaio Pro 13 - min första Sony dator. Hade lite strul med den i början, men det har gått till sig och nu går den som en klocka. Den är liten - har en 13" skärm, tunn - är 1,7 cm hög, och super lätt - väger endast 1kg, samt att den har prestandan till allt jag vill och ännu mer än det. Man kan ju inte göra annat än älska den. 
 
Någon fler än jag som har en Sony Vaio? Vad tycker ni om eran?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)