Tillbaka till startsidan?

Grattis på födelsedagen Jennie..


 
 
Grattis på min födelsedag!
Ja, idag blir man hela ett år äldre. Så nu är man 26 istället för 25. Hur känns det då? Helt okej faktiskt. Ända sen jag skulle fylla 18 har jag haft en redig åldersnoja. Har verkligen inte velat fylla år, men i år har det hänt något. Kanske har jag mognat? Kanske har jag det tryggare runt omkring mig? Kanske är det till och med så att jag har början på ett bättre år? För nu har jag ingen noja alls, det gör mig inget alls att bli ett år äldre. Jag ser som fram emot framtiden, och allt den har att erbjuda. Ser fram emot kommande födelsedagar med familj och vänner. Har äntligen hittat vad som skapar glädje i mitt liv och kan känna mig lugn, trygg och glad över hur det ser ut. 
 
Jag önskar att framtiden kunde komma lite snabbare, men allt har sin tid. Tålamod är, som sagt, inte min starka sida. Men övning ger färdighet. Grattis till alla er där ute som delar födelsedag med mig. Hoppas att ni får en underbar dag!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)