Tillbaka till startsidan?

Sometimes the bed can be your best friend..


 
Idag har vi en riktigt slappardag som spenderas i sovrummet. 
Hjärtat är sjuk och jag har jobbat natt så när jag kom hem började vår slöardag i sängen. Tanken var väl inte att spendera mer eller mindre hela dagen här, men nu blev det så. Jag har varit ut på lite ärenden idag, veckohandlat och lite sånt - så hela dagen har jag inte varit i sängen. Men när jag kom hem igen så blev det att burra ner sig i sängen igen under min mysiga filt och bara vara. Förmodligen så lär vi ha hela kvällen i sängen - den är ju så jävla skön. Sen vi införskaffade lite nytt till sovrummet (har tänkt skriva ett inlägg om det senare) så har sängen blivit helt underbar. Skulle verkligen kunna bo i denna säng, i alla fall för stunden.
 
Ursäkta dåliga kvaliten på bilden, men det är en iPhone bild i ett mörkt rum så då är inte kvaliten alltid den bästa. Men jag ville i alla fall visa er min lilla mysplats för tillfället. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)