Tillbaka till startsidan?

Sover som en prinsessa i vårt sovrum..


 
 
 
Förra veckan gjorde vi om lite grann i sovrummet. 
Vi höjde upp sängen en aning, och det blev mycket bättre. Känns lite som en ny säng och det är skönare att ta sig i och ur sängen eftersom att den är högre upp. Tidigare var den nästan på golvet - kändes det som i all fall. Vi har nya täcken, nya kuddar och nya sängkläder i sängen. Sängen är mysigare och behagligare att sova i. Har spenderat mycket tid här inne nu under min sjukperiod. På första bilden ser ni mina två blå tavlor och spegeln som står lutad mot väggen. Tavlorna har jag gjort mig av med och hängt upp två vita ramar med bilder som jag själv har fotat i - ni ser dessa tavlor på andra bilden. Spegeln flyttades endast till en annan vägg - ni ser vart på tredje bilden. Sen har vi bytt ramar och satt nya bilder i ramarna som är på hyllan ovanför sängen samt tavellisten som är ovanför ljusen. Så lite småfix har vi gjort och, enligt oss själva, så har det blivit mycket bättre här inne. Funderar på att hänga upp mina vita gardiner här inne, istället för de gröna. Men jag vet inte, är rädd att det ska bli för mycket vitt. Ska fundera en stund till så får vi se - Vad tycker mina kära läsare? 
 
Filten som ligger på sängen - som ni ser på första bilden, har jag fått av Hjärtat i födelsedagspresent. En tidig present eftersom att jag inte fyller år förrän på tisdag. Jag har blivit helt tokig i komönstrat - så satans snyggt. 


Carro

Ni har jättemysigt sovrum :-) Och jag tyckte det var fint med de gröna gardinerna =)

Svar: Tack! Jo, det är fint men jag undrar om det är lite för mycket? Kanske blir mer stilrent med vitt? Fast jag är rädd att det ska bli för vitt då :P
Jennie Johansson

| http://carros.vimedbarn.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)