Tillbaka till startsidan?

Vecka 7, dag 3 - Vad är det allra sämsta du vunnit?..


Men oj, hur ska man kunna svara på denna då?
Ingen aning faktiskt, tror aldrig att jag har tävlat om något som jag inte velat ha och på så vis har jag ju även inte vunnit några dåliga saker. Vilket betyder att jag har inte vunnit något som har varit det allra sämsta - varför skulle jag vara med och tävla om det är något jag inte vill ha? Ganska onödidgt enligt mig.
 
Det finns många tävlingar ute på internet som verkligen är skräp, inget för mig. Men då väljer jag att inte vara med istället för att tävla för tävlandets skull. Onödigt att vinna sånt man inte vill ha och som bara kommer att stå på en hylla eller ligga i en låda och samla damm. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)