Tillbaka till startsidan?

It won’t kill me to watch you leave..


 
Sitter just ni i en skön fotölj hos svärföräldrarna och bara mår.
Vi åkte upp till Arvidsjaur igår eftermiddag för att hjälpa till med dator, laga lite bil och bara vara och umgås. Var ju ett tag sen vi var här sist - lite mer än en månad sen. Så det var verkligen på tiden att vi tog oss hit. Jag planerade ju att ta mig ut och fota fina naturbilder när vi ändå är här, eftersom att jag har väldigt lite bilder från denna vintern samt att jag har ett fotosug. Men givetvis så glömde jag kameran hemma - glömsk som man är. Så jag får gilla läget och försöka bege mig ut då jag kommer hem och det har blivit lite mildare utomhus.
 
Bilden är tagen i somras då vi var och kollade på en stuga med svärföräldrarna. 
Taggar: Dörr, Lada, Utomhus


ADARAS.se - Where blog meets magazine!

sv: samma här, är så sjukt kallt ute!

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)