Tillbaka till startsidan?

Like the stars miss the sun in the morning sky..


 
Åh, vad jag vill ha vår nu så man får sig några fina vårbilder. 
Visst är det fint med vinterbilder och snö i all ära, men har ledsnat på det. Har knappt tagit några bilder utomhus i vinter för det har varit lite för kallt samt att jag inte riktigt känt något sug efter vinterlandskap. Om det blir att bege sig ut på en promenad med Anneli och Algot imorgon så ska jag försöka kommma ihåg att ta med mig kameran, för då kan jag säkert hitta mig något att fota då jag ändå är ute. Men hela mig skriker efter vår, vill inget annat än ha lite varmare temperaturer, härliga värmande strålar från solen och bara massa utomhus mys. Så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge. Snart inne i februari och den månaden brukar gå fort - så om jag bara kan hålla ut lite till så kommer den nog fortare än jag kan tänka mig.
 
Har piggnat till en aning idag. Har inte kvar febern så jag behöver inte sitta och huttra under flera filtar/täcken. Snuvan finns kvar, och huvudvärken hänger med men jag tänker inte låta det hindra mig från att leva lite. Bara gilla läget och tuta och köra - kanske inte gå ut allt för hårt men ändå inte sitta helt stilla.
Taggar: Löv, Natur, Träd, Utomhus


Linda

fin

Natali ( Foto och design)

Väldigt fin blogg och du är riktigt duktig på att fota!

Svar: Åh, tack snälla! :) Det värmer att höra, och gör mig riktigt glad :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)