Tillbaka till startsidan?

När ska detta få ett slut egentligen?..


Helt slut i både kropp och knopp.
Det kan man lugnt säga. Har inte haft den bästa natten - sömnmässigt. Men det har fungerat ändå. Klev upp omkring 10 tiden, gjorde mig i ordning och for på husvisning med Hjärtat - inget hus för oss dock så letandet fortsätter. Därefter drog jag ut på en promenad med Anneli, Algot och Java på isbanan - riktigt mysigt och lite små kallt. Promenerade på i rask takt och surrade loss lite grann. Alltid lika trevligt att hänga med Anneli. Barnets Land fick sig även ett besök av oss, och sen sade vi hejdå till varandra och jag fortsatte med mitt. For hem och inväntade Hjärtat för husvisning nummer två - som inte heller var något för oss. Att detta sabla letande ska ta så lång tid och vara så frustrerande. Menmen, det kommer när det kommer. 
 
Nu ska vi mysa i soffan och bara vara jag och Hjärtat. Se lite serier, kramas och sen gå och lägga oss. 


Marie

skönt att få ha sovit ut och alltid skoj att gå på husvisning tycker jag =D

Svar: Ja, fast jag sov inte riktigt ut eftersom att jag somnade inte förrän jätte sent. Fick inte så många timmar, men jag överlevde ändå :) Nja, jag är gode less att gå på visning. Har varit på så många nu, då vi letat hus i snart ett år :/ Men någon gång hittar vi rätt :)
Jennie Johansson

| http://myflowergirl.blogg.se
Jessica Högberg

Oh, men varje gång ni tittar vet ni mer vad ni inte vill ha=)) Drömhuset kommer!!

Svar: Absolut, nog är det så. Men man blir sjukt frustrerad då man letat i snart ett år och fortfarande inte hittat någon som man ens funderat på att lägga bud på :/ Men som du säger - Drömhuset kommer! :D
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)