Tillbaka till startsidan?

Tror banne mig inte att det finns någon sötare..


 
Idag har jag varit och hälsat på Anneli och Algot.
Har bäbismyst till tusen idag, han är så söt att man bara vill äta upp honom. Vem kan motstå en sån här skönhet egentligen? Ingen! Han var så charmig idag, och man kan inte göra annat än smälta då man ser honom. Han har pratat för fullt med mig idag, och avfyrat leende på leende. Han var vaken så länge så mot slutet var han så trött att han inte riktigt visste vart han skulle ta vägen. Han somnade i min famn några gånger. Lite svårt att komma till ro någon annanstans, i alla fall medan jag var där. Men det gör inte mig något alls, jag har han gärna i famnen. 
 
Ja, ni kanske förstår att jag är helt betagen av detta lilla underverk.
 
 
Taggar: Världens sötaste bäbis


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)