Tillbaka till startsidan?

Vecka 1, dag 5 - 5 saker du vill göra under 2014..


 
Denna var lite klurig, men jag ska göra ett försök.
Att lista saker man vill göra är lättare än att lista något annat. Men då ska man samtidigt känna att man vill dela med sig till världen av allt man vill göra, och det vill inte jag. Alla som läser min blogg behöver inte veta majoriteten av vad jag vill göra eller ska göra, men jag ska göra ett försök.
 
5 saker du vill göra: 
- Inreda ett hus, så hoppas att det rätta huset dyker upp snart.
- Vidareutbilda mig, men till vad vill jag inte avslöja än.
- Åka utomlands igen, gärna ett varmt land eller ett land med fint landskap som man kan fota.
- Ta hem katterna, men det går bara om vi hittar oss det rätta huset.
- Köpa en nyare bil, även om jag gillar Otto så vill jag gärna ha en lite nyare bil.
 
Är ni sugna på att vara med i denna utmaning ni också? Då är det bara att ni hoppar in. Ni hittar all information och listan i helhet hos Liie.se - direktlänk till 365dagarsutmanings-inlägget här!
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Carro

Jag hoppas verkligen ni får hitta drömhuset under 2014 :-)

Svar: Tack, det hoppas vi med! :D
Jennie Johansson

| http://carros.vimedbarn.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)