Tillbaka till startsidan?

Vecka 2, dag 3 - Var det något du gillade som barn..


Denna blir väldigt klurig, eftersom att jag inte har så mycket minnen från då jag var barn.
Jag har mest minnen från då jag var i tonåren och uppåt så jag kan inte riktigt minnas vad jag gillade att göra. Förmodligen gillade jag ungefär samma som alla andra barnen gjorde då jag var liten. Kan inte minnas att jag har hört från mina föräldrar eller nå heller att jag gillade något som skulle kunna tänkas "höra till det andra könet". 
 
Konstigt det där egentligen att allt ska vara så indelat i pojk- och flicksaker. Spelar väl ingen roll vad man leker med eller vad man gillar - så länge man tycker om det själv, eller? 
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)