Tillbaka till startsidan?

Vecka 2, dag 7 - 5 leksaker du tyckte om..


Jag kan inte komma ihåg 5 leksaker jag hade ens en gång. 
Kommer endast ihåg 2 saker. Den ena är en Nallebjörn som jag fick när jag var bebis och som följde med mig överallt. Kunde inte sova utan den och den enda som riktigt kunde trösta när jag var ledsen. Vilket ledde till att den blev ganska smutsig - ja, ni kan ju tänka er själv. Vara med ett barn hela tiden, givetvis blir den skitig. Så mamma tänkte vara snäll och tvätta upp den åt mig, och givetvis så dög det inte åt mig. Utan efter att den tvättades så använde jag inte den så ofta längre. Det var ju inte samma sak. 
Den andra leksaken jag kommer ihåg var min trampbil. En röd liten trampbil som jag trampade runt i, och som jag körde runt min låtsaskompis i. 
 
Så rolig var jag. Men mitt minne, som jag sagt tidigare, är inte det bästa. Jag minns inte så mycket från då jag var liten.
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)