Tillbaka till startsidan?

Vecka 4, dag 2 - Vad är det roligaste du sett ett djur göra?


Eftersom att vi har två katter själv så har man sett en hel del roligt.
Men bara för att jag ska försöka berätta för er vad jag anser som en rolig grej så kommer jag inte på någon. Allt står helt stilla, men kommer jag på en rolig händelse där jag sett något kul så ska jag berätta/visa för er. 
 
Känner att vissa av dessa inlägg är skit tråkiga, Skriver inget vettigt, visar inga vettiga bilder - inget. Jag skulle inte tycka att det skulle vara så kul att läsa mina inlägg - därav vill jag tacka alla er läsare där ute som står ut med mina jobbiga och tråkiga inlägg.
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


dina inlägg är ju inte tråkiga!:)

Svar: Åh, tack snälla.. Känner själv att de känns lite enformiga och tråkiga, men vet inte hur jag ska kunna göra något åt det då jag inte har några svar på frågorna i utmaningen ;P
Jennie Johansson

| http://xolizzie.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)